Tuesday 16 October 2012

       Hari Jumaat lepas pada tanggal 12hb. Oktober 2012 aku pergi ke kelas demo deco cake. Lama dah aku nak belajar cara buat cake dan deko. Pada hari tu aku menghadiri kelas demo bersama chef Khairi Anuar. seronok juga boleh tengok sendiri seorang chef buat deco kek. Selalu aku buka youtube aja bila nak buat kek atau deko. Hari tu aku boleh tengok lebih dekat dan sempat dapat tip-tip berguna dari chef Khairi.Cantik sangat-sangat...teringin aku nak buat macam tu....

gambar di bawah chef sedang buat deco sambil dibantu oleh pekerja HL bakery

 



Black Forest Cake, Hokkaido Cake dan White Chocolate Macadamia Cake
                                                                                                                                                 

No comments:

Post a Comment